om utredningen jag har fåt svar av björn

idag när jag kom hem från skolan såg jag att jag hade fåt deta av min läkare på bup björn  som skulle hjälpa mig med utrednignen deta va det svaret jag fick nys. Hej Robex Tack för alla dina mail och ditt brev. Jag ber om ursäkt för att du har fått vänta så länge på svar. Orsaken är att jag har haft svårt att hitta till vem jag skulle skicka remissen för att du ska få börja en utredning. Nu är det äntligen klart och har skickat remissen till Psykiatriska kliniken (för vuxna) i Linköping. Som vi pratade om är du ju ännu för ung för några ingrepp men jag har bett att du skall bli kallad dit för att få information och i kanske påbörja en utredning. Nu får vi se vad dom säger. Meddela mig om du vill ha en ny tid för att träffas här i Mjölby så länge. Hälsningar Björn. Efter jag läste deta tänkte jag hur fan kan det vara svårt att hita ett ställe för att göra utredning finns bara två ställen i sverige där man gör könsbyte stockholm och linköping och utrednings ställen fins över allt men finns på samma ställe där man oppereras har jag läst. blir tröt på att vänta på svar jag skite väl fan i  dom andra mår jag dålit är det fan jag som ska få hjälp va fan är det denna värd håller på att ta vägen min kille tog livet av sig för att han vart stopad i utredningen för att han vart inlagd vilket jävla land lever vi i? va fan vilket dålit land må jag säja ärlit. nu är jag sugen på en kopp te ärligt.
 

Kommentera här: