ha en fin kväl alla

tjena bloggen hoppas ni får en fin helloween tyvär så kommer jag inte till skyltens helloween fest grund på att jag inte har så storlust att åka dit det käns inte så kul men jaja ska dit om två dagar så haha. ha en fin dag skrämde livet av grannen nyss samt morsan hihi hoppade fram framför mammas bil haha. just de måste bara säga en sak är det bara jag som tycker att den där låten gangamn style eller vad den heter har samma puls som två låtar till låten till salång för alla åldrar och låten dom som inte dansar är vådltäcktsman man kan dansa samma steg till dom med för det är samma puls och takt det är bara texten som är annorlunda och basen i det hela någon mer en jag som lägger märke till sånt det är få små saker som gör att låtar låter som gammla eller gjorda låtar puls och takter i låtar och det stör mig att en låt kan ha samma puls och takt känsla som en annan låt man hör att man kan räkna 8 takter och sen märka att den låter helt som en annan det är nog så man inser hur lika flera låtar är någon som håller med mig? men jag har alltid varit sån när jag var liten hörde jag låten och spelade utan ackord hjälp jag lyssnade fram mig med takt och pulsen och känslan i det som lät nån som gjort det samma?

Kommentera här: