Jag saknar det vi hade

Mins du när det var du och jag? jag kan itne längre vara kär. Jag pallar inte längre det här. Mitt hjärta slets med dig. Varige dag ber jag om att få dig till baks men får aldrig något svar. Du var en ängel och du var den enda som gjorde mig stor. Jag mins när du sa att du inte skulle ringa mig. Dagen där på ringde din syster och sa att du tagit självmord. Hatar mig själv för efter din begravning så var jag kändes allt fel. Jag vill inte leva inte mer känna kärlek för jag blir inte lycklig och vill inte känna mer än smärta. jag kan inte längre glömma dig. Jag hoppas hela tiden på att du kan komma till baks. Om jag bara kunde förstå varför allt vart fel. Det va mitt fel hade jag ringt dig hade du levt nu. De är mitt fel att du lämnade värden. Jag gjorde fel jag bröt din sista önskan att höra min röst. Jag ville aldrig att du skulle gå. Efter din död plågade jag mig för att jag vet att det var mitt fel.

Kommentera här: