ny uppdatering

Hej på er jag har lovat er att göra flera inläg om mitt liv och här kommer ett. Idag blir de snack om de vanligt som hänt idag och lite vad jag ska göra i veckan hur helgen varit och hur de var i onsdags när jag var inlagd. Vi kan börja med att de har varit en bra vecka (hitils i all fal) De började med att när ja gkom hem från skolan så fick jag till baks min mat lust och de fick mig att känna någon glädje för utan matlust är intresena borta liksom men de beror på medcinen jag äter som fick mig att må ila i de första veckorna. i morgon ska jag upp följa de med medicinen och så har jag för mig att läkaren skulle beräta för mina föräldrar att jag vill kallas Robex härdan efter fast vet ju inte en om de var i morgon. Men får hoppas de för de är ganska jobbigt att tas på något annat sät när man vet vem man är. Ska även ta upp när jag ska på återbesöket på bup i morgon om björn har skickat remis till en gynekolog som han sa att han skulle göra för de med att jag vill börja äta p-piller och då måste man träfa någon gynekolog först och säga varför och allt de så allt går rät till men de borde nog lössa sig. Annar så har jag inget att klaga på mer en de med att jag lever i fel kön men de har jag klagat på länge. Att klaga vet jag är ett starkt ord för visa och att de är ett svagt ord för svisa för visa klagar bara för uppmerksamhet och minsta lilla och visa är som mig som klagar när man värkligen behöver hjälp annars klagar inte jag och säger att allt är bra. I kväll ska jag äta tacos och ta det lugnt eller lugnt vet i fan har massa intervjuer att ta tag i sen. Jag förstörde även mina skor idag med jag had einget att göra så sat en saxs i dom under till smart va föra veckan målade jag dom nu ser dom ut som hälvetet lovar hehe. vi ses hare gött.

Kommentera här: