Intervju med Elias Palin

Hur kommer det sig att du började med teater? När jag gick i lågstadiet fick vi sätta upp vår egna teater. Och så gick jag på kvälls kurser.
Hur var det att spela huvudrollen i ”flykten till framtiden”? Det var fantastiskt roligt. Det var bra folk från alla fronter, det var jätte roligt.
Hur gick det till när du fick rollen? Jag sökte efter att jag läst om det på internet. Och så fick jag pro spela. Och efter ett tag fick jag komma till backa och fick rollen.
Vad har du gjort innan ”flykten till framtiden”? Gjort en web serie för ett företag. Reklam jobb, men inget större innan.
Vad är din dröm roll? Jag har ingen specifik dröm roll. Men vill testa på lite olika roll stilar.
Hur gammal var du när du börja med teater? Började när jag var 8 år, men hade ett uppe håll tills jag åter egen började med teater i början av gymnasiet. 
Vad har du för intressen förutom teater? Musik, läsa, kolla på film och teater. Spela gitarr och målar.
Hur ser framtiden ut för dig? Om man viste det. Frilansar som skådespelar och jag tänkte fortsätta med det.
Vad har du för internet sidor? Instagram: Elias.Palin.
Hur ska man göra för att få kontakt med dig? Man kan maila mig på: [email protected]
Har du något att till lägga? Inte som jag kan komma på nu.

Kommentera här: