Interview med rozenhill

Hur länge har du/ ni spelat?Jag har spelat gitarr sedan sommaren 2002, Rozenhill har funnits sedan 2005 men jag gick inte med fören 2011.
Vad heter ni/du? Jag heter Denis Celo (gitarr) och bandet heter som sagt Rozenhill. De övriga medlemmarna heter Pawel Lugowski (sång), Simon Hildén (sång/bas), Mikko Mäkitalo (gitarr) och Mika Määttä (trummor).
Hur gamla är ni/du? jag är 23 år, de andra är mellan 23 och 26 år.
Vart är ni/du ifrån? Vi är från olika delar av Stockholm.
Hur ofta repar ni/du? Vi repar ofta inför spelningar annars brukar det inte vara några regelbundna tider, fördelen med egen studio (inkl. replokal) är att man kan vara där när man vill.
Vad heter den bästa låten? Den bästa låten enligt mig heter Aurora, som kommer finnas på den nya EP:n Addictive som släpps den 31 mars 2012.
Var kan man höra er/din musik? Man kan höra vår musik på www.rozenhill.com samt www.youtube.com/rozenhill