intervju med Grand Slam

Har ni spelat i något tidigare band? 
Vi har nog alla varit med i lite olika band tidigare!
Själv var jag med i ett metalband som hette Quadruple, mellan åren 
1996-2007!
Finns på spotify...
Andy Sinner har varit med i TrashQueen tidigare!
Henrik var med i ett band som hette Hollywood...
Namnet på Andreas tidigare band är okända för mig!
Vad heter ni? /vem spelar vad?
Andy Swaniz/trummor
Henrik Hansson/bas
Andreas Gullstrand/gitarr
Andy Sinner/sång
Har ni haft tidigare medlemmar?
Japp, det har kommit och gått medlemmar under åren...
Jag började leta medlemmar 2006, och 2008 var vi ett band!
Jag och Henrik, är dom enda som är kvar från den tiden...
Vart kommer ni ifrån? 
Jag är från Käglinge, men bor i Malmö sen 1992!
Henrik tror jag är från Malmö?
Andreas är från Oxie.
Var Sinner är ifrån, är jag osäker på....men han håller på Rögle iaf :D
Vad föredrar ni att kalla er musik stil? Vi lirar väl typ AOR/melodiös rock/hårdrock
Vart har och ska ni spela i år? 
Oj, vi har spelat lite varstans!
Men roligaste gigen, är nog Släcka Bränder/Västerås, 
Anti-våldsgalan/Veberöd, Joe Lynn Turner/High Voltage i Danmark och 
Tivoli/Helsingborg...
För att nämna några...
Just nu har vi inga gig inplanerade.
Grand Slam ligger lite på is förtillfället, då vi har andra projekt var 
för sig...
Har ni nytt material på g? Material finnes, men vet inte idag när eller om, det kommer att 
färdigställas?
Vad har ni för internet sidor? Hemsida: www.grandslamsweden.com

Kommentera här: