interview with Albin Loán

Vad heter du?/ vilket instrument utövar du?
Albin Loán.
Piano och sång. 
Har du spelar i något band tidigare? Jag var med i en HipHop grupp nar jag var yngre som hette Out4U. Vi var 5 personer totalt. Det var innan min sangkarriar. 
Vilket år började du med musiken? 1998
Vart kommer du ifrån? Kosovo
Vad föredrar du att kalla din musik stil? Jag har ingen direkt stil. For dig som lyssnar pa mina latar sa kommer du hora allt fran Pop, Edm, ballader, Rnb m.m.
Vart har och ska du spela i år? Ingen spelning planerad i ar.
Har du nytt material på g? Yes, jag slapper en ny cover med Kaluma pa Fredag
Vad har du för framtids planer? Fortsatta med musiken, utvecklas och klattra mig uppat i kedjan
Vad har du för internet sidor?
albinloan.com
instagram.com/albinloan
Har du något att till lägga? Älska livet sa alskar livet dig tillbaka

Kommentera här: