stort misförstond

på din facebook skrev du att du inte ville att folk skulle skicka pengar i kuvert till dig för att det bor folk från andra länder där du bor Hur menar du då? Menar du inte att du anser att dem stjäl mer än andra då eller? Om du tycker det så är du helt sjuk i huvudet. Om jag tolkat det hela fel så ber jag om ursäkt ^^

jag skrev att ni skulle skicka i tdning i ett kuvär grund på att posten i bland tar pengar jag sa att jag känner fler från olika länder som skickar skrev jag i komentar till en som frågade mig någotom vem som får köpa och då skrev jag att jag känner flera som bor i andra länder men dom kan svenska och det va det jag menade jag hatar inte utlängar värkligen inte jag tilåter alla att va sig skälva jag har skickat skiva till fler autlänska personer och inga problem ja du har misförståt allt men gör inget det gör inget men lite jobbit att du anklagar mig för att va rasist när du inte vet något om mig. adde jag någon sin skrivit om på bloggen att jag accsepterar alla för den dom är och att jag låter alla va den dom är för så är det.