lite om dagen och vad jag tycker

Hej alla nu tänkte jag skriva lite om dagenför er som vill veta. jag gick i skolan till 12 sen åkte jag hem och gjorde 2 intervjuer sen så åkte vi in till linköping till utredningen det gcik bätre en jag hade trot det va itne alls som jag hade förestält mig hoppas det går bra nu då. jag lider väldit mycket av att va i fel kön även om det är svårt att se på utsidan men en sak jag kan erkäna är att igår skulle jag bada av mig innan jag skulle sova och jag började fan gråta av ångest det är igentligen hemskt men tyckte endå jag kunde skriva det här bara för att bli av med det så känner ajg varenda gång och en gräj gör mig för band när folk kräver att jag ska må bra typ där dom säger att jag måste välja ett pugram i gymnasiumet domfatar inte att det är jobbigt nog att va i fel kön och att jag saknar min kille som fan och jag komemr aldrig bli lyklig med någon annan inte på samma sät och då får jag bara höra att det beror på asperger att jag är jag och det får folk att minska förtroendet blir arg för fan det borde ni ju förstå utan att djävlas med mig. jag vet att jag inte skrivit här på länge blivit mycket itnervjuer mycket jobb med att foto mängder band men ska bli ändring det är itne så att jag ska sluta med något men jag ska försökta skriva lite mer updateringar så ni får veta lite om hur det går för mig. men deta skriver jag mäst för att skriva av mig samt att jag har ångest och behöver skriva för att slipa må dåligt. visa vill inte skriva när dom har ångest det är typ enda gången jag på alvar skriver.  förästen visade upp piercingen idag där jag gjorde den och det gick facktist bra.

Kommentera här: