intervju med Anja Rosenskjold

Hur länge har du drivit din youtube kanal? Lite over två år. Sen juli 2015
Är de din dotter som inspirerat dig att börja med youtube? Ja det är det helt klart
Vad heter du? Vart kommer du ifrån?/ hur gammal är du? Jag heter Anja Rosenskjold, kommer ursprungligen från Danmark och jag är 45 år gammal.
Vilken av dina videor har nått ut till flest personer? Det har videon "Mamsen prankar - målar Kammis rum rosa" Samma video som var nominerad till årets video på guldtuben I år.
Vad har du för tips till andra som vill hålla på med youtube? Starta. Det finns ingen tvekan, utan bara sätt igång, för det är super kul.
Hur kommer du på dina Ider till kilpp? Det är lite olika. Jag får en del tips från mina följare.
Fick du måla till backa Kammis rum efter att du målat de rosa? Ja det gjorde jag efter en vecka. Jag visste redan det inna, att det skulle bli jag som fick göra det och det tycker jag är rimligt också. Det är ok att skoja, men man ska återställa och göra rät igen sen.
Har du nåt annat yrke utöver youtube? Ja det har jag, jag jobbar som innesäljare och sitter på kontor
Vem är din största inspirations källa? Min dotter Kammi helt klart.
Har du några nya idér till videor på g? Ja det har jag. Massor med ideer, men inte så mycket tid som jag skulle vilja ha då jag jobbar heltid förutom Youtube.
 

Kommentera här: