ett hjärta har försvunnit

jag vill veta om min ängel är kvar kan inte leva utan min ängel utan dig är jag för svunnen i ett stort hav utan dig finns jag inte kvar.
 
om du älskar mig så lämna mig inte här jag kämpar nätterna igenom för att bli av med all smärta och leva med dig.
 
det går inte en dag utan att veta var du finns i slutet finns alltid en ny början här jag inte hade nån at tvända mig till hitta jag dig du va i slutet på en ny början på mitt liv.
 
om du älskar mig så lämna mig inte här jag kämpar nätterna igenom för att bli av med all smärta och leva med dig.
 
jag vet att du inte vill se mig gå jag vill inte heller det men kyss mig som en gåva till himlen för att det alltid ska va fria här utan mig så finns inte non smärta kvar men du ska aldrig tveka utan mig även om jag säjer ajö så finns jag endå kvar inom dig och du är allt för mig
 
om du älskar mig så lämna mig inte här jag kämpar nätterna igenom för att bli av med all smärta och leva med dig.

Kommentera här: