det blir en lam dag

hej alla blogg läsare. nu så lyssnar jag på musik och ska äta något om det finns, igår på rasten så smög jag, vanessa och en till på våran lärare som gick och va rast vackt vi skulle spring från kanten av huset till backom ett plank på skol gårn först sprnger den andra tjejen och halkar på isen sen kommer jag i värdens fart och halkar jag med sen kommer vanessa men hon han bromsa haha det va facktis lite kul sen så min föra lärare det och sa gick det bra men vi kunde  inget säg mer en att as garva sen smög vi vidare, sen i går fick jag skol datan till backa haha, och fick veta att jag ska prava hos min föra dag mamma nära och bra börjar 8 slutar 2 och det är skönt för det är inga små ungar alltså 1 åringar det är folk jag käner från 5 till 13 år typ så det är ganska lamt jobb men jaja det är kanske bra eller not. sen igår fick jag veta att hon som pravar i min klass eller vad man ska säga hon är kompis med hon som höll i spelningen i lördag. sen i dag blir med en salp dag börjar 20 över 8 vi ska ut och gå en timme ha bild och sen vanliga läksoner så det är med ganska lamt och i morgon är vi lediga. igår så gick jag för bi den där vägen där det stod " jag är sjuk i huvudet jag är inte värd astt leva deta liv"
det står ju på skolan å så vet ej vem  som gjort det men går runt och funderar på vem har aningar vem på vår skola som mår dålit inte jag alltså men en annan jag känner som har det tuft men jag vet ej det har ju stot där sen andreas tog livet av sig så jag vet i fan. ha det bra alle sammans nu så ska jag nog ta reda på var alla mina saker till skolan är är pig i dag tror jag för i går så va jag så jävla tröt hade såvit 1 timme på hela naten drykt så jag va helt förvirad skreck och härjade på en i min klass om du läser deta vi jag be om förlåtelse för jag va bara så jävla tröt därför. fan va långt deta inläg blev men jaja ha det bra i alla fal. folk tycker jag börjat bli small är det bara dom som tycker det?? eller tycker ni med det? allasäger dö inte du är så jväla snygg och du är small ingen skulle vilja dö om den va som du den skulle älska livet och bli lyklig, men nej aldrig lyklig som jag ser ut? fack it tror ni med det?
 

Kommentera här: