69 saker om mig

ÄRLIGT SVAR:
1. Fullständigt namn? Moa Margareta Ingeborg Lundgren (robex)
2. Exakt ålder? 15 år
3. Vart bor du? utan för boxholm i en by
4. Bor tillsammans med? min mamma och pappa och min hund anselm
5. Husdjur? hund haft 2 katter som mindre
6. Färg på ditt hus? gult
7. När är du född? 20/2 1997
8. Klass? ekokälan
9. Vilket år tar du studenten? 2016 om jag inte går ett extra år för då är det 2017
10. Något jobb? nej
11. När ska du sova ikväll? 11 kanske
13. Duschat idag? nej
14. Kramat någon idag? nej
15. Pussat någon idag? nej
16. Vad har du ätit idag? inget
17. Dagens klädsel? svarta bykser och randig tröja
18. Dagens smink? inget
19. Dagens sötnos? vet ifan
20. Dagens roligaste? ingen anining
21. Har du många vänner? nja jag har några på spelningar
22. Hur många har du varit ihop med? massa har varit player kommer ej ihåg alla
23. Vem kramade du senast? pappa
24. Hur många har du haft sex med? asexuell
25. Hur många har varit otrogna med dig? ingen
27. Har du pojk-/flickvän? japp
28. Vem pratade du med i telefon senast? malin tror jag
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? tror det var mattias " jag dör nu"
FAVORIT :
31. Film? the not book, maria wärn och wallander
32. Låt? många, den svenska björnstammen - svalkar vinden
33. Mat? hanburgare, korv
34. Drink? red bull, burn, kafe och cola
35. Färg? svart röd orange
37. Stad? stockholm
38. Land? japan och tyskland
39. Ämne i skolan? musik, tyska, bild och engelska
40. År ? 2006
SENASTE :
41. Personen du tänkte på? Mattias
42. Personen du kysste? ebba
43. Gången du spydde? i sommras
44. Gången du grät? innan jul
45. Pizzan du åt? sen sommras
46. Gången du var i Göteborg? föra veckan
47. Gången du var i Stockholm? sommras med lägret
48. Gången du var full? har aldrig varit riktigit full
49. Gången du var hög? har inte hänt
50. Personen som såg dig gråta? min föra psykolog och dom på sjukhuset
ANTINGEN ELLER :
51. Svart eller vitt?svart
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och se spelningar eller hemma och mysa? ut och se spelningar
54. Tv-spel eller datorspel? datorspel
55. Singel eller upptagen? upptagen
56. Hångla eller puss? hångla
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? lunarstorm
58. emo eller fjortis? emo hatar fjortisar
59. ledsen eller glad? glad
60. Svart hår eller blont? svart hår
61. Blåa ögon eller bruna? blå
62. Choklad eller lakrits? lakrits
63. Göteborg eller Stockholm? hm älskar båda
64. Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt
65. Coca cola eller fanta? coca cola
66. Pizza eller kebab? kebab
67. Randigt eller prickigt?randigt
68. Älska eller älskas? älskas
69. Leva eller dö? leva fast igentligen dö