hur i hälvete kan du kalla mig rasist jag är allt i från det

Du tycker det är fel att hata homosexuella men själv är du rasist? Du säger ju emot dig själv. Du vill att man ska acceptera alla människor som dem är men inte om de inte är "svenskar". Du är ju patetisk.

ja jag tycker det är fel att hata homosexuella alla har ret att va den dom är, när i hälvete har jag nämt rasist?? jag är inte rasist varför skulle jag va det?? jag hatar rasister jag är värkligen inte rasist jag är stanist/ djävulskdyrkare inte rasist varför skulle jag det alla är den dom är och har inget i mot det jag hjälper folk varför tror du jag är rasist?? det är jag inte jag har inte sakt att jag har i mot folk från andra länder? jag känner tusentals personer från olika länder från italien/finland/tyskland och många flera är halv finsk så varför i hälvete skulle jag va rasist ne det är jag inte min still kanske gör att jag ser så ut men det stämmer inte jag är en lugn sansad person som inte alls är så grym som jag kan se ut i bland men nej jag är inte rasist/nasist bara för att jag tycker varg vikernes är en cool person eller gillar att sen krigs filmer bara för det är jag inte rasist jag funderar själv påa tt flyta till japan som äldre jag jälper folk från olika länder varför skule jag då hata dom? nej jag älskar dom för den dom är inte vilket land dom är i från det spelar ingen rol ju.