spama/sabba andras msn

Nu ska jag visa er hur man skojar med en på MSN Obs! va inte elak skriv inget elakt till non på MSN via det jag visar för det kan hända massa skit då. Ok det du börjar med är att gå in på swebot när du sökt det så kommer det stå swebot hem det klickar du på sen längst ner på sidan så står det Tanka hem SweBot Spammer det klickar du på och laddar ner det när du gjort det klart så kommer det komma upp en MSN gubbe som ni säkert kommer känna i gen den klickar ni på då kommer det stå att man inte får va elak för då kommer man bli anmäld å så mera men ni som är smarta har redan fatat att detta är inte not elakt om man inte är elak med ord och det får man inte för den sidan det sen om du är inloggad på MSN kommer alla dina Hotmails kompisar adresser upp och då klickar du på en och sen spammar du den personen jag brukar spamma typ hej eller not sånt jag vet även hur man gör för att skriva från den andras MSN till en skäl bara på skoj så den andra blir lurad helt men det tänker inte jag lära er för det kan heller inte sluta väl det kan ingen ting via detta och nu ska jag hjälpa dig som har blivit så kallat hackad eller så om en spammar din MSN så kan du gå in på en sida på din MSN som gör att du kan anmäla den som dig om det är så att den personen som spammar dig har vart elak å så men jag känner en som anmälde men när man spammar en så kan dom som är bra på datorer va listiga och ta en annans MSNs adress och skriva att det är den som gjorde det och då blir den som inget gjort anmäld och han som jag känner råkade anmäla sig skälv för att den som va så listig hade tagit hans egna adress så det va inte bra så därför för er som ska anmäla på MSN för dom som spammar kom till mig eller en support jag är bra på detta så om du blir spammad kan jag hjälpa dig och göra så att den som spammat dig blig anmäld innan kort för det finns saker som inte är smarta inte vet om men jag som fatar dessa datorer vet att det finns en kod till varige MSN som man kan på så sätt kan få tag i den som vart elak. Ok sen om det är så att du har som mig en skol data eller mammas data eller pappas data eller non annans data bara så kan du göra så ingen ser va du gjort på datorn eller va du laddat ner eller va du set för not på datorn då laddar man ner en sida som heter ccleaner det laddar du ner för att sen ta bort det du vart inne på sen när du gjort det så kanske du ska lämna in datorn eller gå ifrån det du gör för att ingen ska upp täcka det du gjort är att först ladda ner det jag sa sen klickar du på den så kommer det stå på vänster sida analysera på häger sida starta städning först trycker du på starta städ sen analyserar du så att allt för svinner och sen när allt är borta tar du bort ccleaner när du lämnar in datorn eller om du lämnar datorn om det är andra som ska in på den för att det kan hända att ett data proffs kan gå in på din data kolla va du vart inne på via ccleaner om du inte hunnit ta bort den men jag säger är det non lärare så märker dom inget om dom inte är data galningar så nu vet ni lite mer kanske om detta med datorer behövs det hjälp fråga mig eller en support.