interview med Leonard Rocco Sebastian Löfstrand

Vad är ditt namn? Jag heter Leonard Rocco Sebastian Löfstrand.
Hur gammal är du? Jag är 18 men fyller 19 den 28:e november.
Hur länge har du spelat? Jag har hållt på med musik i snart 6 år.
Var kommer du ifrån? Jag är född i steneby(vänersborg) men bor i motala sen 1 års ålder.
Vad kör du för musikstil? Jag skriver alla mina låtar själv och mkt av det jag gör är varierande! Men skulle nog säga att mina största influenser utgår från pop/rock.
vad heter sin bästa låt? Min bästa låt är ännu ej släppt men den bästa som ligger ute är nog "ett hjärtligt tack (tack som fan)".
Kör du mest covers eller egna låtar? Kör oftast bara egna låtar men det varierar såklart.
Har du någon turné lr skivsläpp på g? Jag har fått lite alternativ nu under höstens gång så det kan bli intressant framöver. Annars så är jag ute och spelar lite överallt i landet.
Var kan man se dig spela? Jag spelar ofta på Hugo i motala men är även ute på en hel del andra ställen. Ska till halmstad och katrineholm i oktober!

Kommentera här: