intervju med Magnus Bergman

Vilka tidigare band har du spelat i? Vodka. Four easy pieces.  Dissident Aggressor. Maxine. Tom Anders. Jaegers. Demolator. Black Diamond . Black Judas. 
Vad heter ni? /vem spelar vad? Animal Steel. Mitt solo project  Jag spelar allt.
Har ni haft tidigare medlemmar? Nej.
Vilket år grundade ni bandet? 2008
Vart kommer ni ifrån? Motala från början men Osby Skåne sverige sedan 13 år .
Vad föredrar ni att kalla er musik stil? Allround . Instrumental . Metal m.m.
Vart har och ska ni spela i år? Jag har spelat  live lite överallt i både USA .Tyskland m.m. 
Men aldrig med mitt soloprojekt Animal Steel .
Har ni nytt material på? Jadå alltid ...släppte två nya låtar förra veckan.
Vad har du för förebilder? Judas priest . Pantera .pink Floyd .Jim hendrix .John carpenter .Mike Oldfield. Joe satriani m.m.
Vad har ni för framtids planer? Att fortsätta göra bra musik till mig och er.
Vad har ni för internet sidor? Mina internet sidor är både Spotify .Youtube. SoundCloud .spinnup och Facebook.
Har ni något att till lägga? Ja att jag även sjunger och lirar gura i ett svenskt metalband som heter Black Judas.

Kommentera här: