intervju med Anders Sjöling

Har ni spelat i något tidigare band?
Ja det har varit en del olika band genom åren. Då jag enbart jobbar med covers så har det blivit lite olika coverband. 
Dom som är aktiva nu är  T.U.T. En trio som lirar hårdrock och punk. Sen har vi en trio som heter 324 då vi kör softare. Har även en du som heter F.I.L.T,H. som lirar hårdrock. 
Vad heter ni? /vem spelar vad?
I Tut är det Anders Sjöling, gitarr & sång. Fredrik Sjögren bas. Mattias Åström trummor 
324 är det jag & fredrik sen en kille som heter Andreas Karlsson på trummor. 
I duon så är det jag & Håkan Mattsson. Båda spelar gitarr och sjunger, vi lirara med backtracks då vi kör duo.
Har ni haft tidigare medlemmar? Inte i dessa band. Men det har ju funnits en del andra band o medlemmar men det är preskiberat. Bandet som kommer i youtubeklippet heter Four Roses och dyker upp ibland. 
Vilket år grundade ni bandet? FILTH måste vara typ 2008, 324 tror jag var 2013, TUT var nog 2015
Vart kommer ni ifrån? Alla medlemmar kommer från Enköping 
Vad föredrar ni att kalla er musik stil? Läs ovan 
Vart har och ska ni spela i år? Inget bokat med banden i år då jag lirar heltid som trubadur i år. 
Har ni nytt material på g? Nä, skriver ju inget eget. 
Vad har ni för framtids planer? Ska väl komma ut och lira en del 2020 som det ser ut nu, men vi får se.
Vad har ni för internet sidor? www.anderstrubadur.dinstudio.se
Har ni något att till lägga? Nä 

Kommentera här: